Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Stanley, I M"'
Publikováno v:
Bayesian Analysis 2015, Vol. 10, No. 2, 275-296
This paper proposes a new Bayesian multiple change-point model which is based on the hidden Markov approach. The Dirichlet process hidden Markov model does not require the specification of the number of change-points a priori. Hence our model is robu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1505.01665
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kim, Myeong Jun1 (AUTHOR), Ko, Stanley I. M.2 (AUTHOR), Park, Sung Y.3 (AUTHOR) sungpark@cau.ac.kr
Publikováno v:
Empirical Economics. Sep2021, Vol. 61 Issue 3, p1151-1188. 38p. 10 Charts, 5 Graphs.
Publikováno v:
The Journal of Real Estate Finance and Economics. 66:709-742
This paper uses biographical information of executives and directors of REITs in the US to show whether, and through what channels, top executives of REITs are influenced by their social peers when determining capital structure risk control strategie
Publikováno v:
Empirical Economics. 61:1151-1188
This study revisits the time-varying Okun’s law, using US data over the period 1948Q2–2015Q3. The estimated Okun’s coefficients are negative over most of the time horizon and the absolute values of the time-varying Okun’s coefficient is getti
Publikováno v:
Review of Quantitative Finance and Accounting. 54:735-751
The number 8 is considered lucky under the Chinese culture. This paper tries to examine whether investors hold such superstitious belief in the Hong Kong Stock Exchange. Using the transaction level data, we first show that more intense net buying occ
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tourism Management. 85:104304
Extensive research has documented how corporate social responsibility (CSR) outcomes are determined by CEOs' intrinsic characteristics, while their social network status has been under-researched. Building on impression management theory and resource
This study primarily seeks to answer the following question: How do social networks evolve over time and affect individual economic activity? To provide an adequate empirical tool to answer this question, we propose a new modeling approach for longit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7d348e29f9df36f38c78a2765de56c4d