Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Stanislav Michek"'
Autor:
Stanislav Michek, Marie Herynková, Vladimíra Hornáčková, Iva Košek Bartošová, Yveta Pohnětalová, Jana Marie Havigerová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 32, Iss 3 (2023)
Cílem studie je ověřit vliv inovované výuky na změny emoční inteligence studentek předškolního a elementárního vzdělávání. Sekundárním cílem je představit čtenáři postupy a přidanou hodnotu používaných vzdělávacích ak
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67cd4d9f9fa048708588521e9e5e3461
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 30, Iss 1, Pp 32-60 (2020)
Cílem příspěvku je seznámit s průběhem a výsledky validace a adaptace dotazníku CEQ (Course Experience Questionnaire) a diskutovat jeho využitelnost v aktuálních podmínkách českých vysokých škol. Originální verze dotazníku vznikl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60f82e56817643e58aa3c39a9ec28a6f
Pád karierního systému pro pedagogické pracovníky v roce 2017 – případová studie vzdělávací politiky
Autor:
Stanislav Michek, Vladimíra Spilková
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 71, Iss 3 (2021)
Cíle: Cílem případové studie vzdělávací politiky je přispět k poznání a porozumění fenoménu nepřijetí karierního systému pro pedagogické pracovníky v roce 2017 v širším kontextu přístupů vzdělávací politiky k učitelské
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c9c0a62a8784e69845452970ee27139
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 29, Iss 3, Pp 290–335-290–335 (2019)
Přehledová studie si klade za cíl představit jeden z celosvětově nejvyužívanějších dotazníků k hodnocení výuky studenty, Course Experience Questionnaire (CEQ). V úvodním oddíle studie seznamuje s teoretickým zázemím vzniku a úpr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/acb60006bc234247addadc21eb942ab8
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 27, Iss 2 (2017)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5172466fc96e4783893d8a5c11521c0b
Autor:
Stanislav Michek
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 66, Iss 4 (2016)
Anotace: V souvislosti s výsledky mezinárodního šetření TALIS 2013, se snahou o zavedení karierního řádu a důrazem na profesní rozvoj pedagogických pracovníků nabývají na významu otázky, jak se profesně rozvíjejí současní uči
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a88418cf1c2f475ebf44acf0c134de14
Publikováno v:
Pedagogická orientace. 30:32-60
Cílem příspěvku je seznámit s průběhem a výsledky validace a adaptace dotazníku CEQ (Course Experience Questionnaire) a diskutovat jeho využitelnost v aktuálních podmínkách českých vysokých škol. Originální verze dotazníku vznikl
Autor:
Stanislav Michek, Vladimíra Spilková
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 71, Iss 3 (2021)
Cílem případové studie vzdělávací politiky je přispět k poznání a porozumění fenoménu nepřijetí kariérního systému pro pedagogické pracovníky v roce 2017 v širším kontextu přístupů vzdělávací politiky k učitelské profe
Publikováno v:
School Peer Review for Educational Improvement and Accountability ISBN: 9783030481292
This chapter presents the practice of peer review as related to self-evaluation processes in Czech schools. It begins with a description of changes that have occurred in self-evaluation of Czech schools during the last 15 years. This is followed by d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::244436e1c89bf9f2db29daef9a7071b1
https://doi.org/10.1007/978-3-030-48130-8_7
https://doi.org/10.1007/978-3-030-48130-8_7
Autor:
Dominik Luksch, Stanislav Michek
Publikováno v:
The European Proceedings of Social and Behavioural Sciences.
Teachers´ evaluation provided by school principals is often used during reforms of school systems. The aim of the paper is to provide an overview what is being researched and how the evaluation in work of principles is surveyed. The review study is