Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Stanisavljević, Milena"'
Autor:
Stanisavljević Milena
Publikováno v:
Naše Gospodarstvo, Vol 63, Iss 1, Pp 38-46 (2017)
This paper presents the results of a study conducted to examine the dependence of customer loyalty on corporate social responsibility (CSR). CSR is a good opportunity for a company’s differentiation, but only if customers value the company’s effo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29fd875b1ab34bed9e3ccf0b11ae01b1
Publikováno v:
FACTA UNIVERSITATIS - Economics and Organization. 13(2):161-175
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=427997
Autor:
Aleksić, Vesna Stojanović1 vesnasa@kg.ac.rs, Stanisavljević, Milena2 milena.stanisavljevic@ftn.kg.ac.rs, Bošković, Aleksandra1 aboskovic@kg.ac.rs
Publikováno v:
Economic Themes. 2016, Vol. 54 Issue 3, p363-383. 21p.
Autor:
Stanisavljević, Milena
Publikováno v:
Naše gospodarstvo, vol. 63, no. 1, pp. 38-46, 2017.
This paper presents the results of a study conducted to examine the dependence of customer loyalty on corporate social responsibility (CSR). CSR is a good opportunity for a company’s differentiation, but only if customers value the company’s effo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::7969162eada10d9b82b6992d85f5f169
https://dk.um.si/Dokument.php?id=120194&dn=
https://dk.um.si/Dokument.php?id=120194&dn=
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.