Zobrazeno 1 - 10
of 2 729
pro vyhledávání: '"Standardized low-resolution brain electromagnetic tomography (sLORETA)"'
Publikováno v:
BMC Neurology, Vol 22, Iss 1, Pp 1-9 (2022)
Abstract Background It is important to assess the degree of brain injury and predict long-term outcomes in neonates diagnosed with hypoxic-ischemic encephalopathy (HIE). However, routine studies, including magnetic resonance imaging (MRI) and convent
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe5dd450cef949679a1af76b74a3d347
Publikováno v:
BMC Neurology, Vol 22, Iss 1, Pp 1-9 (2022)
Abstract Background By definition, the background EEG is normal in juvenile myoclonic epilepsy (JME) patients and not accompanied by other developmental and cognitive problems. However, some recent studies using quantitative EEG (qEEG) reported abnor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62597665c88f4ee991d51918d698b841
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Neurology, Vol 19, Iss 1, Pp 1-8 (2019)
Abstract Background Several neuroimaging studies have reported neurophysiological alterations in patients with benign childhood epilepsy with centrotemporal spikes (BCECTS). However, reported outcomes have been inconsistent, and the progression of th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7dcd613772fa4aefa6b44b5cbb812e82
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eom, Tae-Hoon, Shin, Jung-Hyun, Kim, Young-Hoon, Chung, Seung-Yun, Lee, In-Goo, Kim, Jung-Min
Publikováno v:
In Journal of Clinical Neuroscience April 2017 38:49-54
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Brain Research 5 October 2012 1477:74-82