Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Stampfer, L."'
LIVE PROCESSING AND FEEDBACK ON A COMBINED LASERSCANNING AND PHOTOGRAMMETRIC DOCUMENTATION WORKFLOW.
Autor:
Stampfer, L.
Publikováno v:
International Archives of the Photogrammetry, Remote Sensing & Spatial Information Sciences; 2024, Vol. 48 Issue 2/W4, p429-436, 8p
Autor:
Stampfer, L.
While heritage documentation today is largely based on three-dimensional models as key element, the easy access to tools for creating such models as well as quick and easier to use workflows lead to a stark increase in data creation while being follo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=copernicuspu::8ebce76bc550fbf2f1f5f67df1d71dc4
https://isprs-archives.copernicus.org/articles/XLVIII-M-2-2023/1509/2023/
https://isprs-archives.copernicus.org/articles/XLVIII-M-2-2023/1509/2023/
After two disastrous fires in Travnik in 1903, the Austro-Hungarian administration designed a new and secure mosque building model typology following a distinctive style of Habsburg-Bosnia. In order to understand the interventions which were carried
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=copernicuspu::ab1230bc730fee8acc73d95de49c26e6
https://isprs-archives.copernicus.org/articles/XLVIII-M-2-2023/751/2023/
https://isprs-archives.copernicus.org/articles/XLVIII-M-2-2023/751/2023/
Publikováno v:
12th International Conference on Structural Analysis of Historical Constructions.
The Candis (temples) of Java represent sophisticated ancient building heritage and are key features for Javanese people to identify with their own culture. Candis occupy a significant position in the cultural history of Southeast Asia and rank among
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.