Zobrazeno 1 - 10
of 598
pro vyhledávání: '"Stamov‐Roßnagel, C."'
Autor:
Langen I; Constructor University, School of Business, Social, & Decision Sciences, Campus Ring 1, 28759, Bremen, Germany., Stamov Roßnagel C; Constructor University, School of Business, Social, & Decision Sciences, Campus Ring 1, 28759, Bremen, Germany.
Publikováno v:
Heliyon [Heliyon] 2023 May 03; Vol. 9 (5), pp. e15748. Date of Electronic Publication: 2023 May 03 (Print Publication: 2023).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stamov Roßnagel C; Department Psychology & Methods, Jacobs University Bremen, Bremen, Germany., Lo Baido K; FOM Hochschule für Oekonomie & Management, Bremen, Germany., Fitzallen N; La Trobe University, Bendigo, Australia.
Publikováno v:
PloS one [PLoS One] 2021 Aug 24; Vol. 16 (8), pp. e0253949. Date of Electronic Publication: 2021 Aug 24 (Print Publication: 2021).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal Psychologie des Alltagshandelns. Sep2024, Vol. 17 Issue 2, p7-19. 13p.
Publikováno v:
Journal of Computer Assisted Learning; Jun2017, Vol. 33 Issue 3, p282-291, 10p, 3 Charts
Autor:
Spieler I; Department of Psychology and Methods., Scheibe S; Department of Psychology, University of Groningen., Stamov-Roßnagel C; Department of Psychology and Methods., Kappas A; Department of Psychology and Methods.
Publikováno v:
The Journal of applied psychology [J Appl Psychol] 2017 Jan; Vol. 102 (1), pp. 67-87. Date of Electronic Publication: 2016 Sep 12.
Publikováno v:
Journal of Computer Assisted Learning; Jun2014, Vol. 30 Issue 3, p272-284, 13p, 3 Diagrams, 5 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.