Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Stammes, H."'
Publikováno v:
Stammes, H, Henze, I, Barendsen, E & De Vries, M J 2021, Teachers noticing chemical thinking while students plan and draw designs . in I Henze & M J De Vries (eds), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education . vol. 17, Brill|Sense, International Technology Education Studies, no. 17, vol. 1879-8748, pp. 311-343 . https://doi.org/10.1163/9789004450004_014
Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education, 17, 311-343
Design-Based Concept Learning In Science And Technology Education
Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education ISBN: 9789004450004
Henze, I.; Vries, M.J. De (ed.), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education, 311-343. Leiden : Brill | Sense
STARTPAGE=311;ENDPAGE=343;TITLE=Henze, I.; Vries, M.J. De (ed.), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education
Henze, I.; Vries, M.J. De (ed.), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education, pp. 311-343
Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education, 17, 311-343
Design-Based Concept Learning In Science And Technology Education
Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education ISBN: 9789004450004
Henze, I.; Vries, M.J. De (ed.), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education, 311-343. Leiden : Brill | Sense
STARTPAGE=311;ENDPAGE=343;TITLE=Henze, I.; Vries, M.J. De (ed.), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education
Henze, I.; Vries, M.J. De (ed.), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education, pp. 311-343
Item does not contain fulltext
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a196cb953e760a19a82d48be8f45736b
https://hdl.handle.net/1820/4d5d2bdc-aa15-4292-9a30-96568a8642d0
https://hdl.handle.net/1820/4d5d2bdc-aa15-4292-9a30-96568a8642d0
Publikováno v:
Rahimi, E, Barendsen, E, Henze, I & Stammes, H 2019, Formatief toetsen van begripsontwikkeling in ontwerponderwijs .
Professionele ontwerpers maken tijdens een ontwerpproces voortdurendtussenproducten zoals schema’s, visualisaties en presentaties. In dit doorNRO gesubsidieerde project ontdekten de onderzoekers dat zulkeauthentieke tussenproducten van leerlingen z
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::010821e527929d08951f4d5df2ae04ba
https://research.ou.nl/en/publications/b8d4b5b0-71e0-4bc4-867c-87c6e8be4be7
https://research.ou.nl/en/publications/b8d4b5b0-71e0-4bc4-867c-87c6e8be4be7
Publikováno v:
Onderwijs Research Dagen 2017
Barendsen, E, Stammes, H, Henze, I & de Vries, M J 2017, ' Praktische kennis van scheikunde docenten over ontwerponderwijs ', Paper presented at Onderwijs Research Dagen 2017, Antwerpen, Belgium, 28/06/17-30/06/17 .
Barendsen, E, Stammes, H, Henze, I & de Vries, M J 2017, ' Praktische kennis van scheikunde docenten over ontwerponderwijs ', Paper presented at Onderwijs Research Dagen 2017, Antwerpen, Belgium, 28/06/17-30/06/17 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::636e5f73f5929f7fd4e8176fb4d9b420
https://research.ou.nl/en/publications/1c3f606a-be37-4f33-8879-f77f6e8569f3
https://research.ou.nl/en/publications/1c3f606a-be37-4f33-8879-f77f6e8569f3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Open Universiteit
Professionele ontwerpers maken tijdens een ontwerpproces voortdurend tussenproducten zoals schema’s, visualisaties en presentaties. In dit door NRO gesubsidieerde project ontdekten de onderzoekers dat zulke authentieke tussenproducten van leerlinge
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::acf63ba499a10062efb7ab360c1ac712
https://research.ou.nl/en/publications/b8d4b5b0-71e0-4bc4-867c-87c6e8be4be7
https://research.ou.nl/en/publications/b8d4b5b0-71e0-4bc4-867c-87c6e8be4be7