Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Stallmann F"'
Publikováno v:
Psychological Topics, Vol 23, Iss 1 (2014)
Psychological Topics, Vol 23, Iss 1, Pp 31-52 (2014)
Psihologijske teme
Volume 23
Issue 1
Scopus-Elsevier
Psychological Topics, Vol 23, Iss 1, Pp 31-52 (2014)
Psihologijske teme
Volume 23
Issue 1
Scopus-Elsevier
Accurate task perception is an important prerequisite for self-regulated learning. The present study explores if 12th-grade high school students (N=131) adapt their task definitions, goals and plans to task complexity when confronted with six differe
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stallmann, F.
Publikováno v:
ZAMM -- Journal of Applied Mathematics & Mechanics / Zeitschrift für Angewandte Mathematik und Mechanik; 1958, Vol. 38 Issue 7/8, p279-280, 2p
Autor:
Stallmann, F.
Publikováno v:
ZAMM -- Journal of Applied Mathematics & Mechanics / Zeitschrift für Angewandte Mathematik und Mechanik; 1952, Vol. 32 Issue 8/9, p240-241, 2p