Zobrazeno 1 - 10
of 216
pro vyhledávání: '"Stallcup MR"'
Publikováno v:
Yamamoto, Keith; Schiller, BJ; Chodankar, R; Watson, LC; Stallcup, MR; & Yamamoto, KR. (2014). Glucocorticoid receptor binds half sites as a monomer and regulates specific target genes. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/02m1s2pf
© 2015 Schiller et al.; licensee BioMed Central. Background: Glucocorticoid receptor (GR) is a hormone-activated, DNA-binding transcriptional regulatory factor that controls inflammation, metabolism, stress responses, and other physiological process
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::8fd849df30b3f7af1b16e046dbcfaa74
http://www.escholarship.org/uc/item/02m1s2pf
http://www.escholarship.org/uc/item/02m1s2pf
Autor:
Jj, Park, Ra, Irvine, Buchanan G, Ss, Koh, Jm, Park, Wd, Tilley, Stallcup MR, Mf, Press, Gerhard Coetzee
Publikováno v:
Europe PubMed Central
In the present study, the role of BRCA1 in ligand-dependent androgen receptor (AR) signaling was assessed. In transfected prostate and breast cancer cell lines, BRCA1 enhanced AR-dependent transactivation of a probasin-derived reporter gene. The effe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.