Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Stakenborg, J."'
Autor:
Wouters, P *, Monakhov, I, Durodié, F, Baity, F, Butcher, P, Clay, R, Fanthome, J, Goulding, R.H, Hellingman, P, Hender, T, Lamalle, P.U, Mead, M, Nelson, B, Nightingale, M, Riccardo, V, Ronden, D, Stakenborg, J, Testoni, P, Tichler, J, Tigwell, P, van Amerongen, F, Walden, A, Walton, R
Publikováno v:
In Fusion Engineering and Design 2003 66:657-661
Autor:
Verhoeven, A.G.A. *, Bongers, W.A., Elzendoorn, B.S.Q., Graswinckel, M., Hellingman, P., Kooijman, W., Kruijt, O.G., Maagdenberg, J., Ronden, D., Stakenborg, J., Sterk, A.B., Tichler, J., Alberti, S., Henderson, M., Hoekzema, J.A., Fernandez, A., Likin, K., Bruschi, A., Cirant, S., Novak, S., Piosczyk, B., Thumm, M., Guigon, A., Damiani, C., Pamela, J., Kaye, A., Fleming, C., Zohm, H.
Publikováno v:
In Fusion Engineering and Design 2003 66:645-649
Publikováno v:
International Journal of Hyperthermia. Jan2001, Vol. 17 Issue 1, p82-96. 15p. 1 Black and White Photograph, 6 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Jong,de, W., Deckere,de, H., Meer, M., Houwers, J., Poel,van der, L., Notten, T., Stakenborg, J., Viëtor, H., Schonewille, I., Witte, G.T., Bekker, J., Berding, J.W.A., Pols, W.
Publikováno v:
None
Opvoeding is niet neutraal maar verbonden met de waarden en normen van de opvoeder. Wat betekent dit voor de pedagoog? Vanuit welke waarden handelt deze? Door welke idealen wordt de professional gedreven? Hoe gaat de pedagoog om met de spanningsvelde
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::6659c77e59000d61bafc711dc3aa4f03
https://surfsharekit.nl/public/e5c10939-2137-4318-b39f-3ff07b6fa55e
https://surfsharekit.nl/public/e5c10939-2137-4318-b39f-3ff07b6fa55e
Publikováno v:
Trends in Dutch teacher education, 131-141
STARTPAGE=131;ENDPAGE=141;TITLE=Trends in Dutch teacher education
STARTPAGE=131;ENDPAGE=141;TITLE=Trends in Dutch teacher education
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a5960a7a2316b0a9fba0946929db4c97
https://research.vu.nl/en/publications/023d83c3-3f8a-4f29-b7d1-a95892b7aef4
https://research.vu.nl/en/publications/023d83c3-3f8a-4f29-b7d1-a95892b7aef4
Publikováno v:
Trends in Dutch teacher education, 35-48
STARTPAGE=35;ENDPAGE=48;TITLE=Trends in Dutch teacher education
STARTPAGE=35;ENDPAGE=48;TITLE=Trends in Dutch teacher education
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a66c5de18619f6a52dcc898853bc128b
https://research.vu.nl/en/publications/36077c19-3faa-4c32-8bc4-d347545d0aa5
https://research.vu.nl/en/publications/36077c19-3faa-4c32-8bc4-d347545d0aa5
Autor:
Verhoeven, A. G. A., Bongers, W. A., Elzendoorn, B. S. Q., Graswincke, M., Hellingman, P., Kamp, J. J., Kooijman, W., Kruijt, O. G., Maagdenberg, J., Ronden, D., Stakenborg, J., Sterk, A. B., Tichler, J., Alberti, S., Goodman, T., Henderson, M., Hoekzema, J. A., Oosterbeek, J. W., Fernandez, A., Likin, K.
Publikováno v:
Electron Cyclotron Emission & Electron Cyclotron Heating (Ec12), Proceedings of the 12th Joint Workshop; 2003, p511-516, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.