Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"Stainthorp, Rhona"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Goswami, Usha, Thomson, Jennifer, Richardson, Ulla, Stainthorp, Rhona, Hughes, Diana, Rosen, Stuart, Scott, Sophie K.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2002 Aug 01. 99(16), 10911-10916.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3059490
Publikováno v:
British Educational Research Journal, 2008 Aug 01. 34(4), 431-446.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40375507
Background: In England, instruction in systematic synthetic phonics is the first approach to teaching children to read words. There is little research exploring what makes successful training for phonics teaching despite evidence teachers’ subject
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::259cecd026a96191fca1f430f5e0a95c
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology 2007 98(1):46-68
Publikováno v:
In Cognitive Development 2004 19(2):169-178
Autor:
Stainthorp, Rhona
Publikováno v:
Education 3-13; Jan2021, Vol. 49 Issue 1, p29-40, 12p
Publikováno v:
Journal of Research in Reading. Nov2013, Vol. 36 Issue 4, p371-388. 18p.