Zobrazeno 1 - 10
of 210
pro vyhledávání: '"Stains, Marilyne"'
Autor:
Dancy, Melissa, Henderson, Charles, Apkarian, Nanah, Johnson, Estrella, Stains, Marilyne, Raker, Jeffrey R., Lau, Alexandra
A survey of 722 physics faculty conducted in 2008 found that many physics instructors had knowledge of research-based instructional strategies (RBISs), were interested in using more, but often discontinued use after trying. Considerable effort has be
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2211.13082
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lane, A. Kelly, McAlpin, Jacob D., Earl, Brittnee, Feola, Stephanie, Lewis, Jennifer E., Mertens, Karl, Shadle, Susan E., Skvoretz, John, Ziker, John P., Couch, Brian A., Prevost, Luanna B., Stains, Marilyne
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2020 Sep . 117(37), 22665-22667.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26969189
This project explored the strategies that undergraduate and graduate chemistry students engaged in when solving classification tasks involving microscopic (particulate) representations of chemical substances and microscopic and symbolic representatio
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/194835
Autor:
Couch, Brian A., Prevost, Luanna B., Stains, Marilyne, Marcy, Ariel E., Whitt, Blake, Hammerman, James K. L., Spiegel, Amy N.
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-18, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.