Zobrazeno 1 - 10
of 217
pro vyhledávání: '"Stains, Marilyne"'
Autor:
Dancy, Melissa, Henderson, Charles, Apkarian, Nanah, Johnson, Estrella, Stains, Marilyne, Raker, Jeffrey R., Lau, Alexandra
A survey of 722 physics faculty conducted in 2008 found that many physics instructors had knowledge of research-based instructional strategies (RBISs), were interested in using more, but often discontinued use after trying. Considerable effort has be
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2211.13082
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lane, A. Kelly, McAlpin, Jacob D., Earl, Brittnee, Feola, Stephanie, Lewis, Jennifer E., Mertens, Karl, Shadle, Susan E., Skvoretz, John, Ziker, John P., Couch, Brian A., Prevost, Luanna B., Stains, Marilyne
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2020 Sep . 117(37), 22665-22667.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26969189
Autor:
Couch, Brian A., Prevost, Luanna B., Stains, Marilyne, Marcy, Ariel E., Whitt, Blake, Hammerman, James K. L., Spiegel, Amy N.
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-18, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Machost, Haleigh, Kable, Emily A., Mitchell-Jones, Jherian K., Yik, Brandon J., Stains, Marilyne
Publikováno v:
Disciplinary & Interdisciplinary Science Education Research; 4/17/2024, Vol. 6 Issue 1, p1-16, 16p