Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Stahnke, Rebekka"'
Autor:
Stahnke, Rebekka
Situations-spezifische Fertigkeiten sind ein wichtiger Teil von Lehrerexpertise und insbesondere im Bereich des Klassenmanagements bedeutsam. Vor dem Hintergrund der Kompetenz- und Expertiseforschung synthetisiert die vorliegende Dissertation bisheri
Externí odkaz:
http://edoc.hu-berlin.de/18452/23703
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stahnke, Rebekka, Blömeke, Sigrid
Publikováno v:
In Learning and Instruction August 2021 74
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stahnke, Rebekka, Friesen, Marita
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2023, p1-16, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stahnke, Rebekka, Blömeke, Sigrid
Publikováno v:
Stahnke, Rebekka Blömeke, Sigrid . Wie erfahrene und angehende Lehrkräfte Unterricht wahrnehmen. Jo
Jo
Jo
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/98312
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Studies of facilitators of professional development (PD) for mathematics teachers have been increasing in order to improve their preparation for conducting PD. However, specifications of what facilitators should learn often lack a conceptualization t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______133::06a9d4fa8f3388c606a33bac2ed5070c
http://edoc.hu-berlin.de/18452/27410
http://edoc.hu-berlin.de/18452/27410
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.