Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Stahl, Dylan"'
Publikováno v:
Current Behavioral Neuroscience Reports, March 2017, Vol 4, Issue 1, pp31-40
Purpose of review: We review the literature on the use and potential use of computational psychiatry methods in Borderline Personality Disorder. Recent findings: Computational approaches have been used in psychiatry to increase our understanding of t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1707.03354
Autor:
Fineberg, Sarah K, Leavitt, Jacob, Landry, Christopher D, Neustadter, Eli S, Lesser, Rebecca, Stahl, Dylan, Deutsch-Link, Sasha, Corlett, Philip R
Personal space (PS) regulation is a key component of effective social engagement. PS varies among individuals and is regulated by brain circuits involving the amygdala and the frontoparietal network. Others have reported that simulated PS intrusions
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1705.09873
Autor:
Fineberg, Sarah K., Leavitt, Jacob, Stahl, Dylan S., Kronemer, Sharif, Landry, Christopher D., Alexander-Bloch, Aaron, Hunt, Laurence T., Corlett, Philip R.
Publikováno v:
In Biological Psychiatry 1 December 2018 84(11):838-845
Autor:
Fineberg, Sarah K., Leavitt, Jacob, Landry, Christopher D., Neustadter, Eli S., Lesser, Rebecca E., Stahl, Dylan S., Deutsch-Link, Sasha, Corlett, Philip R.
Publikováno v:
In Psychiatry Research February 2018 260:384-390
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Biological Psychiatry 15 May 2017 81(10) Supplement:S356-S356
Publikováno v:
Current Behavioral Neuroscience Reports; Mar2017, Vol. 4 Issue 1, p31-40, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.