Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Stahl, Abraham"'
Autor:
Stahl, Abraham
Publikováno v:
Comparative Education, 1975 Jun 01. 11(2), 147-152.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3097942
Autor:
Stahl, Abraham
Publikováno v:
Comparative Education, 1987 Jan 01. 23(2), 145-159.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3098983
Autor:
Stahl, Abraham
Publikováno v:
Curriculum Inquiry, 1979 Dec 01. 9(4), 361-371.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3202320
Autor:
Stahl, Abraham
Publikováno v:
Anthropological Quarterly, 1979 Apr 01. 52(2), 115-120.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3317261
Autor:
Stahl, Abraham
In traditional teaching methods the teacher is at the center of attention; with new methods of individual and group instruction, an effort is being made to change this. The accepted ways of instruction are sequential in nature and conform to the line
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7aff3c6a3bf9af3aa5f8ac2f001ef9b4
Autor:
Stahl, Abraham
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 1992 Jan 01. 3(1), 5-10.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43155927
Autor:
שטאל, אברהם, Stahl, Abraham
Publikováno v:
Megamot / מגמות, 1983 Jun 01. כ"ח(1), 30-41.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23655467
Autor:
שטאל, אברהם, Stahl, Abraham
Publikováno v:
Megamot / מגמות, 1984 Mar 01. כ"ח(2/3), 387-403.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23655529
Autor:
שטאל, אברהם, Stahl, Abraham
Publikováno v:
Megamot / מגמות, 1978 Aug 01. כ"ד(2), 202-225.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23651574
Autor:
שטאל, אברהם, Stahl, Abraham
Publikováno v:
Megamot / מגמות, 1975 Aug 01. כ"א(4), 439-450.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23648894