Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Staff, A I"'
Autor:
Staff, Anouck I.1 a.i.staff@vu.nl, Luman, Marjolein1, van der Oord, Saskia2,3, Bergwerff, Catharina E.4, van den Hoofdakker, Barbara J.5,6, Oosterlaan, Jaap1,7
Publikováno v:
European Child & Adolescent Psychiatry. May2022, Vol. 31 Issue 5, p715-727. 13p. 1 Diagram, 2 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Staff, Anouck I.1 (AUTHOR) a.i.staff@vu.nl, van den Hoofdakker, Barbara J.2,3 (AUTHOR), van der Oord, Saskia4,5 (AUTHOR), Hornstra, Rianne2 (AUTHOR), Hoekstra, Pieter J.2 (AUTHOR), Twisk, Jos W. R.6 (AUTHOR), Oosterlaan, Jaap1,7 (AUTHOR), Luman, Marjolein1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Clinical Child & Adolescent Psychology. Nov/Dec 2021, Vol. 50 Issue 6, p763-779. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Staff, Anouck I., Oosterlaan, Jaap, van der Oord, Saskia, van den Hoofdakker, Barbara J., Luman, Marjolein
Supplemental material, sj-docx-2-jad-10.1177_10870547231167522 for The Relation Between Classroom Setting and ADHD Behavior in Children With ADHD Compared to Typically Developing Peers by Anouck I. Staff, Jaap Oosterlaan, Saskia van der Oord, Barbara
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c7917584d069d4843984d573d88b05b9
Autor:
Staff, Anouck I., Oosterlaan, Jaap, van der Oord, Saskia, van den Hoofdakker, Barbara J., Luman, Marjolein
Supplemental material, sj-docx-1-jad-10.1177_10870547231167522 for The Relation Between Classroom Setting and ADHD Behavior in Children With ADHD Compared to Typically Developing Peers by Anouck I. Staff, Jaap Oosterlaan, Saskia van der Oord, Barbara
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1ee7769526cedfe93f59a30aa766ec02
Ouders over afstandsonderwijs door COVID-19: effecten op kinderen met en zonder psychische problemen
Publikováno v:
Tijdschrift voor Psychiatrie, 64(7), 403-410. Uitgeverij Boom
BACKGROUND: In some lockdowns during the COVID-19 pandemic in 2020 and 2021, schools were closed and children attended distance learning. AIM: To investigate parental experiences of the effects of distance learning on the wellbeing of child and paren
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::eb12d61f0f0c80b71df8cbc04fa55f60
https://research.vu.nl/en/publications/7a9e2559-1328-4349-b746-9f87aed6df8a
https://research.vu.nl/en/publications/7a9e2559-1328-4349-b746-9f87aed6df8a
Publikováno v:
Staff, A I, Fuermaier, A B M, van den Hoofdakker, B J, Luman, M, Thorell, L B & Dekkers, T J 2022, ' Ouders over afstandsonderwijs door COVID-19 : effecten op kinderen met en zonder psychische problemen ', Tijdschrift voor Psychiatrie, vol. 64, no. 7, pp. 403-410 . < https://www.tijdschriftvoorpsychiatrie.nl/nl/artikelen/article/50-13007_Ouders-over-afstandsonderwijs-door-COVID-19-effecten-op-kinderen-met-en-zonder-psychische-problemen >
BACKGROUND: In some lockdowns during the COVID-19 pandemic in 2020 and 2021, schools were closed and children attended distance learning.AIM: To investigate parental experiences of the effects of distance learning on the wellbeing of child and parent
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4612::4c3786ef0c8434a91142d580cee5fb65
https://hdl.handle.net/1871.1/7a9e2559-1328-4349-b746-9f87aed6df8a
https://hdl.handle.net/1871.1/7a9e2559-1328-4349-b746-9f87aed6df8a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.