Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Stackelberg problem"'
Publikováno v:
Rect@, Vol 13, Iss 1, Pp 43-55 (2012)
A competitive location problem with two firms consists of locating the facilities of these two firms in order to optimize certain objectives. Normally, the objective is to maximize the profit or the market share. For the leader-follower problem the d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6964c73c79bd438696e70a2a88713211
Publikováno v:
European Journal of Operational Research
European Journal of Operational Research, Elsevier, 2018, 265 (3), pp.872-881. ⟨10.1016/j.ejor.2017.08.041⟩
European Journal of Operational Research, Elsevier, 2018, 265 (3), pp.872-881. ⟨10.1016/j.ejor.2017.08.041⟩
International audience; We deal with three competitive location problems based on the classical Maximal Covering Location Problem. The environment of these problems consists of an open market with two non-cooperative firms (leader and follower), seve
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xie-Ping Ding, Yeong-Cheng Liou
Publikováno v:
Taiwanese J. Math. 10, no. 1 (2006), 173-179
In this paper, we introduce and study the bilevel optimization problems in topological spaces without linear structure. For these problems, we establish two models which are different in the feasible region setting of lower-level problems. Some new e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2890bd926709b6c8a3a210b94f01160c
http://projecteuclid.org/euclid.twjm/1500403808
http://projecteuclid.org/euclid.twjm/1500403808
Autor:
MALLOZZI, LINA, MORGAN, JACQUELINE
An oligopolistic market in which several firms supply a homogeneous product is considered. One particular firm (leader) sets its decision prior to the other firms (followers), which react by playing a competition in quantities. The aim of the paper i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3730::32aa3026d243b89250a1e4ea044295f8
http://hdl.handle.net/11588/203561
http://hdl.handle.net/11588/203561
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.