Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Stack, Michelle"'
Autor:
Stack, Michelle
Publikováno v:
International Review of Education / Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft / Revue Internationale de l'Education, 2021 Jan 01. 67(1/2), 127-144.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48771678
Autor:
STACK, MICHELLE
Publikováno v:
BC Studies. Summer2023, Issue 218, p11-18. 8p.
Autor:
Stack, Michelle1 michelle.stack@ubc.ca, Wilbur, Amea2
Publikováno v:
International Review of Education / Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft. Dec2021, Vol. 67 Issue 6, p895-914. 20p.
Autor:
Stack, Michelle, Wilbur, Amea
Publikováno v:
International Review of Education. Internationale Zeitschrift Fur Erziehungswissenschaft. Revue Internationale De Pedagogie
One understudied area of adult education and lifelong learning is the role of media as educator and policy player. This article describes how the authors used critical discourse analysis to examine how asylum seekers, migrant workers and their advoca
Autor:
Stack, Michelle
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2006 Jan 01. 29(1), 49-69.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20054146
Autor:
Stack, Michelle, Kelly, Deirdre M.
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2006 Jan 01. 29(1), 1-4.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20054143
Autor:
Stack, Michelle, Kelly, Deirdre M.
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2006 Jan 01. 29(1), 5-26.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20054144
Autor:
Stack, Michelle Elena
Publikováno v:
College of Psychology Theses and Dissertations.
The current study was conducted to obtain preliminary data on the Nova Multilingual Neuropsychological Battery (NMNB) from a sample of 95 undergraduate and graduate university students (46 monolingual English and 49 bilingual English-Spanish speakers
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.