Zobrazeno 1 - 10
of 233
pro vyhledávání: '"Stack, Gary"'
Autor:
Stack, Gary D.1 gary.stack@tus.ie, Wallace, James2
Publikováno v:
Studies in Higher Education. Jul2023, Vol. 48 Issue 7, p1025-1038. 14p. 1 Diagram, 5 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JAC-Antimicrobial Resistance; Feb2024, Vol. 6 Issue 1, p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stack, Gary
Summary of Teaching & Learning Context Subject domain: BSc in Pharmacy Technician Group size: 15 students Stage of Programme: Year 3 The TUS Department of Learning and Teaching in conjunction with DCU have developed a GDPR compliant platform that all
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9692::7a536b846e7773062e1bf0e5810f61fa
http://research.thea.ie/handle/20.500.12065/4126
http://research.thea.ie/handle/20.500.12065/4126
Autor:
Stack, Gary Edward.
Thesis (Ph. D.)--University of Wisconsin--Madison, 1983.
Typescript. Vita. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references.
Typescript. Vita. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://catalog.hathitrust.org/api/volumes/oclc/10205776.html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.