Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Stötzner, Philip"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seethaler, Magdalena, Just, Sandra, Stolarek, Johann, Hecker, Cordula, Rahaus, Janina, Hagedorn, Udo, Stötzner, Philip, Bermpohl, Felix, Brandl, Eva Janina
Publikováno v:
Nervenheilkunde; May 2023, Vol. 42 Issue: 5 p273-280, 8p
Autor:
Seethaler, Magdalena, Jalilzadeh Masah, Dario, Just, Sandra, Spitta, Gianna, Stötzner, Philip, Brandl, Eva Janina
Publikováno v:
Nervenheilkunde; May 2023, Vol. 42 Issue: 5 p281-285, 5p
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 30, Iss 1, p Doc13 (2013)
[english] Introduction: Both for curricular development and mapping, as well as for orientation within the mounting supply of learning resources in medical education, the Semantic Web ("Web 3.0") poses a low-threshold, effective tool that enables ide
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90fab813677f46bb8dfd2b2b024f59b9
Autor:
Stötzner, Philip
Neuropathic pain is a debilitating condition often arising from damage to peripheral nerves.Patients suffer from spontaneous pain and pain evoked by thermal / mechanical stimuli. The underlying pathophysiology is complex and poorly understood. Opioid
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::79f5fc36c05ecebae7f203cba2b552a5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung; VOL: 30; DOC13 /20130221/
Einleitung: Sowohl für die Curriculumsentwicklung und –kartierung als auch zur Orientierung innerhalb der seit Jahren zunehmenden Fülle von Lernressourcen in der medizinischen Ausbildung stellt das semantische Web („Web 3.0“) ein niedrigschwe