Zobrazeno 1 - 10
of 198
pro vyhledávání: '"Sriyanto, S."'
Publikováno v:
Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi / Cypriot Journal of Educational Sciences. 15(4):766-776
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=966885
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bibi A; Department of Economics, The University of Haripur, Haripur Khyber Pakhtunkhwa, Pakistan., Khan I; Department of Economics, The University of Haripur, Haripur Khyber Pakhtunkhwa, Pakistan., Zaman K; Department of Economics, The University of Haripur, Haripur Khyber Pakhtunkhwa, Pakistan., Sriyanto S; Social Studies Department, Universitas Muhammadiyah Purwokerto, Jawa Tengah, Indonesia., Sasmoko; Primary Teacher Education Department, Faculty of Humanities, Bina Nusantara University, Jakarta, Indonesia., Khan A; Faculty of Social Sciences & Humanities, Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Skudai Johor, Malaysia.
Publikováno v:
PloS one [PLoS One] 2022 Jul 06; Vol. 17 (7), pp. e0269879. Date of Electronic Publication: 2022 Jul 06 (Print Publication: 2022).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Indian Journal of Public Health Research & Development; Sep2019, Vol. 10 Issue 9, p1911-1915, 5p
Autor:
Zaman, Khalid, Al-Ghazali, Basheer M., Khan, Aqeel, Rosman, Arieff Salleh Bin, Sriyanto, S., Hishan, Sanil S., Bakar, Zainudin Abu
Publikováno v:
Journal of Poverty; Apr-May2020, Vol. 24 Issue 3, p222-240, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.