Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"Srinivasan, Roopa"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ertem, Ilgi Ozturk, Krishnamurthy, Vibha, Mulaudzi, Mphelekedzeni C, Sguassero, Yanina, Balta, Hakan, Gulumser, Ozlem, Bilik, Burcu, Srinivasan, Roopa, Johnson, Benjamin, Gan, Geliang, Calvocoressi, Lisa, Shabanova, Veronika, Forsyth, Brian W C
Publikováno v:
In The Lancet Global Health March 2018 6(3):e279-e291
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Clinical and Diagnostic Research, Vol 7, Iss 10, Pp 2244-2246 (2013)
Introduction: An one hour didactic lecture is the common method of teaching in dental colleges in India. Lengthy lectures are boring and students are passive recipients of the information. Interactive lectures are suggested as a means of overcomin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33fb2338de554eb4aee5ab33ce7a7973