Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Srimongkon, Pornchanok"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Olson, Phayom Sookaneknun, Srimongkon, Pornchanok, Tan, Bee Kim, Nacabu-an, Shiela May J., Sibounheuang, Phoutsathaphone, Setiawan, Christianus Heru, Van Hung, Nguyen, Leelathanalerk, Areerut, Potisarach, Pemmarin, Sungthong, Bunleu, Ploylearmsang, Chanuttha, Seesin, Theerapong, Chanasopon, Suratchada, Kanjanasilp, Juntip, Manwiwattanakun, Greepol, Jungnickel, Paul W.
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning November 2022 14(11):1353-1364
Publikováno v:
In Research in Social and Administrative Pharmacy January 2019 15(1):3-22
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Patient Preference & Adherence. 9/1/2018, Vol. 12, p1863-1873. 11p.
Autor:
Srimongkon, Pornchanok
Unipolar depression is a common mental disorder and is the leading cause of mental disability worldwide. Medication adherence is a complex process, particularly in people with unipolar depression. The signs and symptoms of depression can also contrib
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______293::8a65e42f6b98e4c3b308353160570bbf
https://hdl.handle.net/2123/20069
https://hdl.handle.net/2123/20069
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Research in Social and Administrative Pharmacy September-October 2016 12(5):e24-e24
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Channing R. Ford, Kimberly B. Garza
The outbreak of the Coronavirus in early 2020 resulted in unprecedented changes to health professions education. The pervasive stay-at-home orders resulted in faculty, who were trained for preparing the next generation of health professionals in a tr