Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Spring, Erin"'
Autor:
Spring, Erin Elizabeth
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.648638
Publikováno v:
Studies in American Indian Literatures, 2020 Oct 01. 32(3/4), 63-87.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27013428
Autor:
Spring, Erin K.
While a majority of music therapists report using collaboration in their music therapy practices, little information exists regarding how the AMTA competency on interdisciplinary collaboration is addressed within music therapy training programs. In o
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ohiou1275666925
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rider, Wanda First, Hanson, Aubrey Jean, Houle, Angela, McCallum, Patricia, Miles, Teresa M., Plante, Maureen, Spring, Erin
Publikováno v:
Alberta Journal of Educational Research; Spring2024, Vol. 70 Issue 1, p83-97, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Spring, Erin1 erin.spring@uleth.ca
Publikováno v:
Children's Literature in Education. Jun2018, Vol. 49 Issue 2, p101-118. 18p.
Autor:
SPRING, ERIN
Publikováno v:
The Journal of Educational Thought (JET) / Revue de la Pensée Éducative, 2018 Jul 01. 51(2), 222-225.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26873065
Autor:
Spring, Erin, MacDonald, Jennifer
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2018 Jan 01. 41(4), iii-vi.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26732963
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.