Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Spray G"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Akhil Ailaboina, Kaushik Saha
Publikováno v:
Frontiers in Mechanical Engineering, Vol 8 (2022)
A numerical study has been carried out to understand the effects of Unsteady Reynolds Averaged Navier-Stokes (standard k ― ε and RNG k ― ε model) and large eddy simulations (LES) on a multi-hole gasoline direct injection (GDI) system. The fuel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f06f5b1e2a8407abba27f5e92c99a10
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Energies, Vol 14, Iss 18, p 5925 (2021)
Modeling the fuel injection process in modern gasoline direct injection engines plays a principal role in characterizing the in–cylinder mixture formation and subsequent combustion process. Flash boiling, which usually occurs when the fuel is injec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86abf00694174f6abc659d2ebd352bc5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gianluca D'Errico, Cooper Welch, Marius Schmidt, Christopher Geschwindner, Tommaso Lucchini, Christian Hasse, Andrea Pati, Benjamin Böhm, Davide Paredi
Publikováno v:
International Journal of Engine Research. 23:2073-2093
In this work, the Engine Combustion Network Spray G injector was mounted in the Darmstadt optical-accessible engine to study phenomena typical of multi-hole, early direct-injection events in spark-ignition engines characterized by tumble flow charge
Publikováno v:
Energies, Vol 12, Iss 14, p 2699 (2019)
The introduction of new emissions tests in real driving conditions (Real Driving Emissions—RDE) as well as of improved harmonized laboratory tests (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure—WLTP) is going to dramatically cut down NOx and part
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3df57b0f7774cfc8d560bae0f6365ae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.