Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"Sprague, Rachel"'
Autor:
Leopold, Christina R., Berio Fortini, Lucas, Sprague, Jonathan, Sprague, Rachel S., Hess, Steven C.
Publikováno v:
Conservation (2673-7159); Sep2024, Vol. 4 Issue 3, p435-451, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sprague, Rachel Seabury.
Publikováno v:
CONNECT TO THIS TITLE ONLINE.
Thesis (PHD)--University of Montana, 2009.
Contents viewed on November 11, 2009. "Major Subject: Wildlife Biology". Title from author supplied metadata. Includes bibliographical references.
Contents viewed on November 11, 2009. "Major Subject: Wildlife Biology". Title from author supplied metadata. Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://etd.lib.umt.edu/theses/available/etd-05192009-102121
Autor:
Berio Fortini, Lucas, Chen, Qi, Uyehara, Yoko, Bogner, Kari, Sprague, Jonathan, Sprague, Rachel
Publikováno v:
International Journal of Remote Sensing; Mar2024, Vol. 45 Issue 6, p1949-1971, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
RAINE, ANDRÉ F.1 andreraine@arckauai.com, SPRAGUE, RACHEL S.2
Publikováno v:
Marine Ornithology. Oct2022, Vol. 50 Issue 2, p129-131. 3p.
Autor:
Sarkar, Papri, Pavlovic, Zoran J., Plosker, Shayne, Sprague, Rachel, Vest, Adriana Nicholson, Morris, Joshua M., Harris, Benjamin S., Imudia, Anthony N.
Publikováno v:
In Fertility and Sterility October 2024 122(4) Supplement:e358-e359
Autor:
Sprague, Rachel J.
Publikováno v:
Virtual Press.
The purpose of this study was to evaluate the effect of group sharing of books and related materials on the number of books borrowed, on the strengthening of reading interests, and on the improvement of vocabulary of second grade pupils.The study was
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.