Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Sporer, S.L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The European Journal of Psychology Applied to Legal Context, 5(1), 49-71. Sociedad Espanola de Psicologia Juridica y Forense
This study aimed to establish the diagnostic value of multiple lineup decisions made for portrait, body, and profile lineups, including multiple target/suspect choices, rejections, foil choices, and don't know answers. A total of 192 participants ide
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::e62a5806525147975ec03fac3ddf530b
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/0003a874-1e2e-44de-9944-b374b191b506
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/0003a874-1e2e-44de-9944-b374b191b506
Autor:
Sauerland, M., Sporer, S.L.
Publikováno v:
Behavioral Sciences & the Law, 29(6), 846-857. John Wiley & Sons Inc.
The aim of the current study was to test whether the modality of testing (written vs. spoken) matters when obtaining eyewitness statements. Writing puts higher demands on working memory than speaking because writing is slower, less practiced, and ass
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::ec2050d43d4b8f521cde53b4b09f7775
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/262d8a36-5f9a-4b49-8d29-f56b68ee8bf0
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/262d8a36-5f9a-4b49-8d29-f56b68ee8bf0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.