Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Spitoni G"'
Autor:
Tramontano, Marco, Russo, Valentina, Spitoni, G. F., Ciancarelli, I., Paolucci, S., Manzari, L., Morone, G.
Objective: The aim of this systematic review is to critically assess the effectiveness of vestibular rehabilitation (VR) administered either alone or in combination with other neurorehabilitation strategies in patients with neurologic disorders. Data
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6e71f3ace730108c36117470d7bc6401
https://zenodo.org/record/4485662
https://zenodo.org/record/4485662
Il volume si rivolge a chi aspira a diventare insegnante della scuola secondaria di primo o secondo grado. Espone le conoscenze di base sui processi cognitivi, emotivi e sociali di ragazze e ragazzi nella fase adolescenziale per poi passare alle tema
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::6684ca6a723114c37c1d6c4c72cb28c7
http://hdl.handle.net/11585/723810
http://hdl.handle.net/11585/723810
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
he Test d’Intelligenza Breve (TIB) is an Italian test modelled on the well-known NART test. The aim of the study was to investigate whether performances on TIB, correlate with general intellectual skills in Italian participants. A large group (N =
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3977::f89addba82d68cb560b1a3da63699300
http://hdl.handle.net/11591/191078
http://hdl.handle.net/11591/191078
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.