Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Spit, Sybren"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Spit, Sybren1 (AUTHOR) S.B.Spit@uva.nl, Geambașu, Andreea1 (AUTHOR), Renswoude, Daan van1 (AUTHOR), Blom, Elma2,3 (AUTHOR), Fikkert, Paula4 (AUTHOR), Hunnius, Sabine4 (AUTHOR), Junge, Caroline2 (AUTHOR), Verhagen, Josje5 (AUTHOR), Visser, Ingmar5 (AUTHOR), Wijnen, Frank2 (AUTHOR), Levelt, Clara C1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Developmental Science. Nov2023, Vol. 26 Issue 6, p1-16. 16p.
Autor:
Geambașu, Andreea1 (AUTHOR) a.geambasu@hum.leidenuniv.nl, Spit, Sybren1 (AUTHOR), van Renswoude, Daan1 (AUTHOR), Blom, Elma2,3 (AUTHOR), Fikkert, Paula J.P.M.4 (AUTHOR), Hunnius, Sabine4 (AUTHOR), Junge, Caroline C.M.M.2 (AUTHOR), Verhagen, Josje5 (AUTHOR), Visser, Ingmar5 (AUTHOR), Wijnen, Frank2 (AUTHOR), Levelt, Clara C.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Developmental Science. Jan2023, Vol. 26 Issue 1, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Research suggests that second language proficiency is key in students’ study progress. Prior research primarily focused on the statistical relation between proficiency and success among university students. This approach has two limitations. First,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d1ea99f413f262cafc7bf0cc9a2b60e8
https://doi.org/10.31234/osf.io/mf6x7
https://doi.org/10.31234/osf.io/mf6x7
Autor:
Spit, Sybren, Mulder, Hanna, van Houdt, Carolien, Verhagen, Josje, Leerstoel Blom, Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities, Leerstoel Leseman
Publikováno v:
Infant and Child Development, 32(1), 1. John Wiley and Sons Ltd
Infant and Child Development, 32(1):e2376. John Wiley and Sons Ltd
Infant and Child Development, 32(1):e2376. John Wiley and Sons Ltd
To date, virtually no studies have examined toddlers' non-response in developmental tasks. This study investigates data from 3667 toddlers to address (1) whether two aspects of non-response (completion and engagement) are separable, (2) how stable th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Spit, Sybren, Verhagen, Josje
This OSF page contains the analyses and data for the paper "Can we predict non-response in developmental tasks? Assessing the longitudinal relation between toddlers’ non-response and early academic skills".
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c461f10cf26a4f3517eb190ac9037955
PhD project
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::07c0c3bcf9eefca93045924d5e9cdf84
Autor:
Leeuwestein, Hanneke, Barking, Marie, Sodacı, Hande, Oudgenoeg-Paz, Ora, Verhagen, Josje, Vogt, Paul, Aarts, Rian, Spit, Sybren, de Haas, Mirjam, de Wit, Jan, Leseman, Paul, Leerstoel Leseman, Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities
Publikováno v:
Journal of Computer Assisted Learning, 37(3), 603-620. Wiley
Journal of Computer Assisted Learning, 37(3), 603. Wiley-Blackwell
Journal of Computer Assisted Learning, 37(3), 603-620. Wiley-Blackwell
Journal of Computer Assisted Learning, 37(3), 603. Wiley-Blackwell
Journal of Computer Assisted Learning, 37(3), 603-620. Wiley-Blackwell
Providing first language (L1) translations in L2 vocabulary interventions may be beneficial for L2 vocabulary learning. However, in linguistically diverse L2 classrooms, teachers cannot provide L1 translations to all children. Social robots do offer