Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"Spinath, FM"'
Publikováno v:
Neuropsychobiology 2003;47:52–56, ISSN: 0302-282X
Recent studies have suggested a role of two polymorphisms of the dopamine D4 receptor gene (DRD4 exon III and –521C/T) in the modulation of personality traits such as ‘novelty seeking’ or ‘extraversion’, which are supposed to be modulated b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::3e3bbd148612b80a7e879d68f5d01e63
https://doi.org/10.1159/000068876
https://doi.org/10.1159/000068876
Previous behavior-genetic research on adult personality relied primarily on self-reports or peer reports that may be subject to contrast effects, resulting in biased estimates of genetic and environmental influences. In the German Observational Study
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7db0d063d77a993ac2a14302ebafb5fe
https://pub.uni-bielefeld.de/record/1616530
https://pub.uni-bielefeld.de/record/1616530
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.