Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Spier, Elizabeth"'
Publikováno v:
Revista Espiga; Vol. 21 Núm. 43 (2022): Revista Espiga (Publicación continua); 3-25
Portal de Revistas UNED
Universidad Estatal a Distancia
instacron:UNED
Portal de Revistas UNED
Universidad Estatal a Distancia
instacron:UNED
Early childhood education is crucial for children’s cognitive, emotional, and social development. It has a long-term impact because the first years of life are a period of extensive growth and evolution, in part because of the many changes that occ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::2ef43cb7350e3775b17a9fc29b274dc9
https://revistas.uned.ac.cr/index.php/espiga/article/view/4139
https://revistas.uned.ac.cr/index.php/espiga/article/view/4139
Autor:
Godfrey, Erin B., Osher, David, Williams, Leslie D., Wolf, Sharon, Berg, Juliette K., Torrente, Catalina, Spier, Elizabeth, Aber, J. Lawrence
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review March 2012 34(3):546-557
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of School & Educational Psychology; Apr-Jun2022, Vol. 10 Issue 2, p181-207, 27p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Danfulani, Walnshak Alheri1 (AUTHOR) walnshak.danfulani@std.gau.edu.tr, Gülseven, Enver2 (AUTHOR) envergulseven@gau.edu.tr
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). Oct2024, Vol. 13 Issue 10, p531. 25p.
Autor:
de Milliano, Marlous, Spier, Elizabeth, Hagos Hailu, Belay, Ranjit, Varsha, Bock, Cody, Downes, John
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Research; 20240101, Issue: Preprints
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.