Zobrazeno 1 - 10
of 152
pro vyhledávání: '"Spicer, N"'
Autor:
Spicer, N. Kathy
Scholars report that 80 percent of on-the-job learning is informal (Marsick & Watkins, 1992). Yet little research exists that describes how those in the workplace can encourage informal learning through their interactions with potential learners. Thi
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/624471
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/624471
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/624471
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Borghi, J, Ismail, S, Hollway, J, Kim, RE, Sturmberg, J, Brown, G, Mechler, R, Volmink, H, Spicer, N, Chalabi, Z, Cassidy, R, Johnson, J, Foss, A, Koduah, A, Searle, C, Komendantova, N, Semwanga, A, Moon, S
The global health system (GHS) is ill-equipped to deal with the increasing number of transnational challenges. The GHS needs reform to enhance global resilience to future risks to health. In this article we argue that the starting point for any refor
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::9445c13e1b61193061d6ff2ee470ec88
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/426788
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/426788
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Allen, E, Avan, B, Beaumont, E, Becker, A, Berhanu, D, Gautham, M, Hill, Z, Lyons, A, Makowiecka, K, Marchant, T, Sabot, K, Schellenberg, J, Spicer, N, Umar, N, Voller, S, Welsh, S, Wickremasinghe, D
IDEAS is a measurement, learning and evaluation project based at the London School of Hygiene & Tropical Medicine (LSHTM). The project aims to find out “what works, why, and how” for maternal and newborn health in three low-resource settings in N
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7223ed8edb4d368028bcbbb1155641dc
https://researchonline.lshtm.ac.uk/id/eprint/4411069/1/LSHTM_IDEAS_PhaseIReport_Web.pdf
https://researchonline.lshtm.ac.uk/id/eprint/4411069/1/LSHTM_IDEAS_PhaseIReport_Web.pdf
Synergies between securing sexual rights and the right to health have been pursued where there are clear public health gains to be made, such as lowering incidence of HIV and other sexually transmitted infections (STI). South Africa?s 1996 Constituti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::4b36b1377d5f0ee8a29ea4889e607df2
Autor:
Spicer, N, Wickremasinghe, D
Scaling-up successful maternal and newborn health (MNH) innovations to a wider geographical area should improve the survival of more women and babies. This case study looked at an innovation known as the Emergency Transport Scheme (ETS) that aims to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c498e60dd80ed0720b762c327d5f0f60
https://researchonline.lshtm.ac.uk/id/eprint/2508035/1/NigeriaResearchBrief_10Feb2016_WEB.pdf
https://researchonline.lshtm.ac.uk/id/eprint/2508035/1/NigeriaResearchBrief_10Feb2016_WEB.pdf