Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Sperber and Wilson"'
Autor:
Marilynn Johnson
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2024)
A central tenet of theories of meaning in the Gricean tradition—such as Relevance Theory—is that others will come to believe certain things simply by recognizing our intentions to communicate. In this article I demonstrate that this is not equall
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a51506968d743568be5cffc652ef675
Autor:
Johnson, Marilynn
Publikováno v:
Croatian Journal of Philosophy. XIX(57):497-520
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=818247
Autor:
Ferrari, G. R. F., author
Publikováno v:
The Messages We Send : Social Signals and Storytelling, 2017.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198798422.003.0001
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marilynn Johnson
Publikováno v:
Croatian Journal of Philosophy
Volume 19
Issue 57
Volume 19
Issue 57
In recent work Sperber and Wilson expand on ideas initially presented in Relevance (1986) and flesh out continuua between showing and meaning, and determinate and indeterminate content. Drawing on Sperber and Wilson’s work, and at points defending
Autor:
Masson, Renée
Little thought has been given to asyndeton in modern texts, including the translated text. In fact, if manuals on French-to-English translation even mention this troublesome case of punctuation, they almost certainly warn the student translator again
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::793e86970c8b08c619ca8fb352d3a34b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.