Zobrazeno 1 - 10
of 139
pro vyhledávání: '"Speranza, Maria Grazia"'
The advances in information and communication technology are changing theway people move. Companies that offer demand-responsive transportation serviceshave the opportunity to reduce their costs and increase their revenues throughcollaboration, while
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2105.04815
Publikováno v:
Management Science, 2000 Jul 01. 46(7), 973-988.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2661612
Publikováno v:
Transportation Science, 2007 Aug 01. 41(3), 382-391.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25769361
Autor:
Bertazzi, Luca, Speranza, Maria Grazia
Publikováno v:
Transportation Science, 2002 Aug 01. 36(3), 314-325.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25769114
Publikováno v:
Operations Research, 1994 Sep 01. 42(5), 879-894.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/171546
Publikováno v:
In Theoretical Computer Science 2008 393(1):211-219
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bertazzi, Luca, Speranza, Maria Grazia
Publikováno v:
In European Journal of Operational Research 2005 166(1):25-34
Autor:
Gu, Wenjuan, Archetti, Claudia, Cattaruzza, Diego, Ogier, Maxime, Semet, Frédéric, Speranza, Maria Grazia
Publikováno v:
VeRoLog 2019-Workshop of the EURO Working Group on Vehicle Routing and Logistics optimization
VeRoLog 2019-Workshop of the EURO Working Group on Vehicle Routing and Logistics optimization, Jun 2019, Seville, Spain
VeRoLog 2019-Workshop of the EURO Working Group on Vehicle Routing and Logistics optimization, Jun 2019, Seville, Spain
International audience; We address a transportation planning problem with three sets of stakeholders : suppliers, distribution centers and customers. Different commodities have to be sent from suppliers to customers, using multiple distribution cente
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4d3b90de0afb5a57790fa1a21c5386cd
https://hal.science/hal-02318115
https://hal.science/hal-02318115