Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Spencer MT"'
Autor:
Tinashe A. Tizifa, Alinune N. Kabaghe, Robert S. McCann, William Nkhono, Spencer Mtengula, Willem Takken, Kamija S. Phiri, Michele van Vugt
Publikováno v:
Malaria Journal, Vol 20, Iss 1, Pp 1-12 (2021)
Abstract Background Malaria, acute respiratory infections (ARIs) and diarrhoea are the leading causes of morbidity and mortality among children under 5 years old. Estimates of the malaria incidence are available from a previous study conducted in sou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8cf274c4bf443a6b9b9d11dc724b0bf
Autor:
Tinashe A. Tizifa, William Nkhono, Spencer Mtengula, Michele van Vugt, Zachary Munn, Alinune N. Kabaghe
Publikováno v:
Malaria Journal, Vol 20, Iss 1, Pp 1-11 (2021)
Abstract Background To further reduce malaria burden, identification of areas with highest burden for targeted interventions needs to occur. Routine health information has the potential to indicate where and when clinical malaria occurs the most. Dev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f2b7e404d5441739fd994e359276c46
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Spencer MT, Wright JL
Publikováno v:
Academic Emergency Medicine; Jul2002, Vol. 9 Issue 7, p703-709, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.