Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Spencer Ek"'
Autor:
Spencer Ek, Magda Campbell
Publikováno v:
Schizophrenia bulletin. 20(4)
This article presents data on the diagnosis and phenomenology of schizophrenia in 16 hospitalized children, ages 5.5 to 11.75 years. These 16 subjects are the first to complete an ongoing double-blind, placebo-controlled study of haloperidol in child
Autor:
Spencer Ek, Magda Campbell
Publikováno v:
Journal of the American Academy of Child and Adolescent Psychiatry. 27(3)
A review of developments in child and adolescent psychopharmacology in the past 5 years reveals progress in the investigation of a variety of disorders. The psychopharmacology of major diagnostic categories is reviewed, with discussion of available s
Autor:
Phillip Adams, Richard Perry, Magda Campbell, John E. Overall, Elizabeth L. Curren, Nona Lynch, Spencer Ek
Publikováno v:
Journal of the American Academy of Child and Adolescent Psychiatry. 28(1)
The aim of this study was to evaluate the long-term efficacy of haloperidol in autistic children and to determine whether discontinuous drug administration was as effective as continuous drug administration. Sixty children, 48 males and 12 females, a
Autor:
Mae S. Sokol, John E. Overall, Richard Perry, Spencer Ek, Phillip Adams, Kim M. Monti, Rodger L. Foltz, Magda Campbell, Eugene Roberts, Mitchell S. Nobler, Arthur M. Small
Publikováno v:
Journal of the American Academy of Child and Adolescent Psychiatry. 28(2)
The safety and efficacy of naltrexone was explored in an open acute dose range tolerance trial in 10 hospitalized autistic children, ages 3.42 to 6.50 years (mean, 5.04). Naltrexone was given in ascending doses: 0.5, 1.0, and 2.0 mg/kg/day. Behaviora
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 5 (2014)
Co-speech hand gestures are a type of multimodal input that has received relatively little attention in the context of second language learning. The present study explored the role that observing and producing different types of gestures plays in lea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e16e1add598a476b8c2a3ca19517a99c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.