Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Spencer, Elizabeth J."'
Autor:
Goldberg, Joel A., Kumar, Vijay, Spencer, Elizabeth J., Hoyer, Denton, Marshall, Steven H., Hujer, Andrea M., Hujer, Kristine M., Bethel, Christopher R., Papp-Wallace, Krisztina M., Perez, Federico, Jacobs, Michael R., van Duin, David, Kreiswirth, Barry N., van den Akker, Focco, Plummer, Mark S., Bonomo, Robert A.
Publikováno v:
In European Journal of Medicinal Chemistry 5 August 2021 220
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Spencer, Elizabeth J.1, Schuele, C. Melanie1 melanie.schuele@vanderbilt.edu, Guillot, Kathryn M.1, Lee, Marvin W.2
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Oct2008, Vol. 39 Issue 4, p512-520. 9p. 3 Charts.
Autor:
Goldberg, Joel A., Nguyen, Ha, Kumar, Vijay, Spencer, Elizabeth J., Hoyer, Denton, Marshall, Emma K., Cmolik, Anna, O’Shea, Margaret, Marshall, Steven H., Hujer, Andrea M., Hujer, Kristine M., Rudin, Susan D., Domitrovic, T. Nicholas, Bethel, Christopher R., Papp-Wallace, Krisztina M., Logan, Latania K., Perez, Federico, Jacobs, Michael R., van Duin, David, Kreiswirth, Barry M., Bonomo, Robert A., Plummer, Mark S., van den Akker, Focco
Publikováno v:
Journal of Medicinal Chemistry; June 2020, Vol. 63 Issue: 11 p5990-6002, 13p
Autor:
Spencer, Elizabeth J
The goal of this study was to examine word learning in preschool children with low socioeconomic status (SES) to inform an understanding of the limited word knowledge of this population. There is evidence to suggest that impoverished linguistic input
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Young Exceptional Children; Jan2012, Vol. 15 Issue 1, p18-32, 15p
Publikováno v:
Contemporary Issues in Communication Science & Disorders; Fall2011, Vol. 38, p109-118, 10p, 3 Charts
Autor:
Spencer, Elizabeth J.
Publikováno v:
Kappa Delta Pi Record; Apr-Jun2016, Vol. 52 Issue 2, p83-85, 3p