Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"Speed W"'
Autor:
Tishkoff, S. A., Dietzsch, E., Speed, W., Pakstis, A. J., Kidd, J. R., Cheung, K., Bonné-Tamir, B., Santachiara-Benerecetti, A. S., Moral, P., Krings, M., Pääbo, S., Watson, E., Risch, N., Jenkins, T., Kidd, K. K.
Publikováno v:
Science, 1996 Mar 01. 271(5254), 1380-1387.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2890262
Six extended dyslexic families with at least four affected individuals were genotyped with markers in three chromosomal regions: 6p23-p21.3, 15pter-qter, and 16pter-qter. Five theoretically derived phenotypes were used in the linkage analyses: (1) ph
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::7b6162e1b90377f243af62657d2419ec
https://europepmc.org/articles/PMC1712535/
https://europepmc.org/articles/PMC1712535/
Autor:
Castiglione, C. M., Deinard, A. S., Speed, W. C., Sirugo, G., Rosenbaum, H. C., Zhang, Y., Grandy, D. K., Grigorenko, E. L., Bonne-Tamir, B., Pakstis, A. J., Kidd, J. R., Kidd, K. K.
We present here the first evolutionary perspective on haplotypes at DRD2, the locus for the dopamine D2 receptor. The dopamine D2 receptor plays a critical role in the functioning of many neural circuits in the human brain. If functionally relevant v
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::8ac7fd0f9a34583b14e8657ea0301cef
https://europepmc.org/articles/PMC1801414/
https://europepmc.org/articles/PMC1801414/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.