Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"Speech space"'
Autor:
Kroon, Clara
Då forskning visar på att pojkar tar en större del av klassrummets talutrymme än flickor, även då flickor har ett bättre resultat (Eliasson, Sørensen & Karlsson, 2016) syftar denna studie till att beskriva elevers uppfattning av könsmönster
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::3aebf4810ec06253378e1eab7548fb97
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-91440
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-91440
Autor:
Gulunay, Maria-Diana
This study aims to investigate classroom interaction from a gender perspective in Swedish subject in grade 5. The purpose of the study is to investigate if gender structures exist in the classroom of Swedish subject. Here you also include a study of
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:sh:diva-34059
Autor:
Nyström, Erika
The purpose of this study is to see if there is any difference in speech space and teachers treatment against pupils with different gender. I have made this study based on behaviorist and a socio-cultural approach. Children need a positive reinforcem
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-54896
Autor:
Nyström, Erika
The purpose of this study is to see if there is any difference in speech space and teachers treatment against pupils with different gender. I have made this study based on behaviorist and a socio-cultural approach. Children need a positive reinforcem
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c8cf9b6100b0a38bdaa2a746726fa2a3
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-54896
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-54896
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.