Zobrazeno 1 - 10
of 90
pro vyhledávání: '"Speech scale"'
Autor:
Amira Mohamed Bakr, Amal Mohamad Elattar, Eman Abdel Fattah Said, Hanan A. Mohamed, Maha Abdelgaber A. Aly
Publikováno v:
The Egyptian Journal of Otolaryngology, Vol 40, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background The majority of research on the effects of cochlear implants has been on clinical evaluations of efficacy (hearing and speech skills and auditory thresholds). But it is unclear how much clinical efficacy metrics (speech, hearing,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b69cb16750f84b1b8e3fd9ac66ad0e52
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Otorinolaryngologie a foniatrie. 70:156-160
Summary Introduction: The aim of this study was to create a new classification scale for the evaluation of speech in patients after cochlear implantation. Our newly created Motol Speech Scale (MSS) independently evaluates both speech components – p
Autor:
Fatih Cinar, Zahra Polat, Anıl Demiröz, Tugba Feryal Yildiz-Deger, Yagmur Aydin, Naci Kocer, Semih Baghaki
Publikováno v:
Journal of Craniofacial Surgery. 33:491-495
Identifying substantial data and their normative values related to velopharyngeal structures in cleft palate patients may have clinical significance, in order to selection of surgical intervention and prediction of postsurgical outcomes. Previous stu
Autor:
Robert Mackenzie, Jane Martin, Angela Cordingley, C.H. Raine, Ledibabari M. Ngaage, Catherine Rawes
Publikováno v:
Cochlear Implants International. 22:338-344
OBJECTIVE To evaluate one year outcomes of children with additional needs receiving cochlear implantation at the Yorkshire Auditory Implant Service (YAIS) over a ten-year period. METHODS Retrospective chart review yielded 270 children who received co
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Neuroscience and Behavioral Physiology. 51:85-92
The reactivity of EEG power in the individually defined μ frequency ranges was studied in the central, frontal, and parietal EEG leads in children imagining an action, watching the real action, and performing the action him- or herself. The study in
Publikováno v:
European Journal of Psychological Assessment. 36:705-716
Abstract. Theory and research suggest that inner speech plays a prominent role in students’ learning. To facilitate research on inner speech within learning and academic contexts, we developed a Learning-specific Inner Speech Scale (LISS) used for