Zobrazeno 1 - 10
of 7 532
pro vyhledávání: '"Special teachers"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maro Doikou
Publikováno v:
International Journal of Emotional Education, Vol 16, Iss 1, Pp 154-168 (2024)
Pupils with special educational needs and disabilities (SEND) are at risk for emotional, behavioural and social difficulties. Social and emotional learning (SEL) may be particularly beneficial to fostering these children’s resilience. Given the imp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b6d7caedd4449feb82de3c302cd1c95
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Мовкебаева, З. А.1 zmovkebaewa@mail.ru, Ермагамбет, А. Ы.1 ermagambet@bk.ru
Publikováno v:
Journal of Educational Sciences (2520-2634). 2024, Vol. 79 Issue 2, p105-114. 10p.
Autor:
Mamadaliyev, Sanzhar, Autaev, Akbota, Kuatbekova, Rabiga, Nurlybekova, Alima, Makulova, Ainur
Publikováno v:
World Journal on Educational Technology: Current Issues. 14(4):1094-1105
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1074234
Publikováno v:
Education Inquiry, Vol 0, Iss 0, Pp 1-16 (2020)
Co-teaching has been highlighted as a possible response to classroom diversity. This study investigated the use of co-teaching by general education teachers and special teachers in Swedish-speaking schools in Finland. The data consisted of special te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b83ad37519c84908b42c5ed23798c679
Autor:
김삼섭1 koreankss@joongbu.ac.kr
Publikováno v:
Journal of Digital Convergence. Feb2019, Vol. 17 Issue 2, p475-487. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational Sciences (2520-2634). 2023, Vol. 74 Issue 1, p36-43. 8p.
Autor:
Jaesup Jin, Jongnam Baek
Publikováno v:
The Journal of Humanities and Social sciences 21. 14:1103-1114