Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Special Educational Needs Coordinator."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Studien tar avstamp i de livliga diskussioner om specialpedagogens roll, uppdrag och arbetsuppgifter som förekommer i bland annat pedagogisk litteratur, tidskrifter och digitala forum. Syftet med studien är att belysa vilka arbetsuppgifter en speci
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:ltu:diva-85979
Autor:
Patel, Angela
School improvement research indicates that learning outcomes and pupils’ attainment can be raised if quality of teaching is improved (Barber & Mourshed, 2007). The research questions arose through reflections regarding how the special needs compete
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-22139
Autor:
Björk, Malin, Hellberg, Heidi
Lärande gemenskaper i en organisation kan bidra till utveckling. Specialpedagogens uppdrag inom skolutveckling med fokus på lärande gemenskaper har identifierats som ett outforskat område nationellt. Studiens syfte är därför att bidra med kuns
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-22034
Autor:
Björk, Malin, Hellberg, Heidi
Lärande gemenskaper i en organisation kan bidra till utveckling. Specialpedagogens uppdrag inom skolutveckling med fokus på lärande gemenskaper har identifierats som ett outforskat område nationellt. Studiens syfte är därför att bidra med kuns
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d5e8ca34b8168f701f6536f88ba57693
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-22034
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-22034
Publikováno v:
ライフデザイン学紀要 = Journal of Human Life Design. 13:107-131