Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Speaking challenges"'
Autor:
Yessenbekova, Kymbat
Publikováno v:
Asian Education and Development Studies, 2024, Vol. 13, Issue 4, pp. 373-385.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AEDS-04-2024-0083
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mukhlash Abrar
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 8, Iss 3, Pp 588-596 (2019)
The purpose of this inquiry is to explore and make sense of the stories of Indonesian graduate students’ speaking experiences in the academic settings during their study in a United Kingdom university. More specifically, the study is intended to un
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f86e6dbeaec4cf485d640364799b3ca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of English and Education; Vol. 9 No. 1 (2023): VOLUME 9 NO 1 MEI 2023; 10-21
Speaking is a crucial aspect when we learn English. However, speaking activities in class is a challenge for students from different educational backgrounds, such as those from remote areas in Bengkayang, West Kalimantan. This study aims to explore t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This paper aims at investigating the reasons for poor speaking skills of Arabic EFL students and identifies the efficient methods for improving their speaking abilities. The major interest of such paper lied in discovering the embedded reasons regard
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::829b066159fd94d7c5ea857f56873a27
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.