Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Sparaci, Laura"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gallagher, Shaun (AUTHOR) s.gallagher@memphis.edu, Sparaci, Laura (AUTHOR), Varga, Somogy (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychoanalytic Inquiry. Jan2022, Vol. 42 Issue 1, p76-95. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fanning, Peter A. J.1,2 (AUTHOR), Sparaci, Laura3,4 (AUTHOR), Dissanayake, Cheryl1 (AUTHOR), Hocking, Darren R.2 (AUTHOR) D.Hocking@latrobe.edu.au, Vivanti, Giacomo1,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Neuropsychology. Jan2021, Vol. 27 Issue 1, p125-149. 25p. 5 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sparaci, Laura1,2 laura.sparaci@istc.cnr.it, Northrup, Jessie B.3 jbn12@pitt.edu, Capirci, Olga1 olga.capirci@istc.cnr.it, Iverson, Jana M.4 jiverson@pitt.edu
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Jul2018, Vol. 48 Issue 7, p2319-2334. 16p. 1 Illustration, 1 Diagram, 5 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
Gallagher, S, Varga, S & Sparaci, L 2021, ' Disruptions of the meshed architecture in ASD ', Psychoanalytic Inquiry .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pure_au_____::6e8278d78df6edf0c1103d523b19ffc4
https://pure.au.dk/portal/da/publications/disruptions-of-the-meshed-architecture-in-asd(562243d3-07cd-4711-9e17-0e5f82fbf556).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/disruptions-of-the-meshed-architecture-in-asd(562243d3-07cd-4711-9e17-0e5f82fbf556).html
Publikováno v:
Manual Sign Acquisition in Children with Developmental Disabilities, edited by Nicola Grove, Kaisa Launonen, pp. 37–58. New York: Nova Scientific Publishing, 2019
info:cnr-pdr/source/autori:Sparaci Laura, Lasorsa Francesca Romana, Capirci Olga/titolo:More Than Words: Gestures in Typically Developing Children and in Children with Autism/titolo_volume:Manual Sign Acquisition in Children with Developmental Disabilities/curatori_volume:Nicola Grove, Kaisa Launonen/editore: /anno:2019
info:cnr-pdr/source/autori:Sparaci Laura, Lasorsa Francesca Romana, Capirci Olga/titolo:More Than Words: Gestures in Typically Developing Children and in Children with Autism/titolo_volume:Manual Sign Acquisition in Children with Developmental Disabilities/curatori_volume:Nicola Grove, Kaisa Launonen/editore: /anno:2019
This chapter aims to outline the role of gestures in children's socio-communicative development. To this scope we will not only describe how gestures offer a fertile soil for the blooming of language in children with typical development (TD), but dif
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=cnr_________::14f850f058425b9a8c6b840fd285ef38
http://www.cnr.it/prodotto/i/428368
http://www.cnr.it/prodotto/i/428368