Zobrazeno 1 - 10
of 115
pro vyhledávání: '"Spanning set"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Technology and Science Education, Vol 6, Iss 1, Pp 62-70 (2016)
The modern dynamic world requires that basic science courses for engineering, including linear algebra, emphasize the development of mathematical abilities primarily associated with modelling and interpreting, which aren´t limited only to calculus a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39bd757bef1b4aa2a6d6d6fa98d403f1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Herrero, Domingo A.
Publikováno v:
Transactions of the American Mathematical Society, 1977 Oct 01. 233, 45-58.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1997820
Autor:
Markowsky, George
Publikováno v:
Transactions of the American Mathematical Society, 1975 Mar 01. 203, 185-200.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1997078
Autor:
Hellerstein, Simon
Publikováno v:
Transactions of the American Mathematical Society, 1971 Aug 01. 158(2), 285-292.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1995904
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Adam Ostaszewski, N. H. Bingham
We study the interplay between additivity (as in the Cauchy functional equation), subadditivity and linearity. We obtain automatic continuity results in which additive or subadditive functions, under minimal regularity conditions, are continuous and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c904f238f938e36a235415afb72bd49e
http://eprints.lse.ac.uk/85841/
http://eprints.lse.ac.uk/85841/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.