Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Spanish language learners"'
Autor:
Randolph, Linwood J.
Publikováno v:
Hispania, 2017 Jun 01. 100(2), 274-288.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26387779
Autor:
Luis Javier Pentón Herrera
Publikováno v:
Ikala: Revista de Lenguaje y Cultura, Vol 23, Iss 2 (2018)
Language instruction and learning was an innate part of early educational programs in the United States. Among the most common languages taught at schools and universities were Latin, Greek, German, and French; however, Spanish was not formally taugh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/32861ee54f98419eaf203b838fe1e224
Autor:
Marianna Chodorowska-Pilch
Publikováno v:
Pragmática Sociocultural, Vol 7, Iss 2, Pp 205-230 (2019)
Resumen El objetivo principal de este artículo se centra en analizar los usos de lo siento producidos por los aprendices de español cuya lengua materna es el inglés y presentar los contextos de uso y las funciones desempeñadas por esta expresión
Autor:
Pentón Herrera, Luis Javier
Publikováno v:
Íkala, Revista de Lenguaje y Cultura, Volume: 23, Issue: 2, Pages: 319-329, Published: AUG 2018
Language instruction and learning in United States educational programs date back to the 17th century (Rexine, 1977). Among the most common languages taught at schools and universities were Latin, Greek, German, and French, while Spanish was not form
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______618::71729edfae63c409bd9b2c2ec63a8cbc
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0123-34322018000200319&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0123-34322018000200319&lng=en&tlng=en
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. 197:2411-2416
Given the growth in the population of elementary school students in the USA whose first language is Spanish, there is interest in ways to improve both the English language acquisition and reading comprehension of these students. The population under
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Slade, William Staughan
Two-Way Immersion (TWI) programs offer settings and goals that foster multilingual and multicultural communities; however, communities are complex and fluid, and have aspects that may or may not promote equitable education and learning. This research
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/ETD-UT-2011-05-3689
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.