Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Spanish classes"'
Publikováno v:
Senderos Pedagogicos, Vol 8, Iss 8, Pp 13-28 (2017)
It is analyzed the way in which interpreters in an indigenous language contributed to the development of an ethnographic research located in a secondary school whose students use the Popoluca language of the region of Sierra de Santa Marta, in the st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e93a759eefea49df813d5a22e45a8cca
Autor:
Kerneža, Nastja
V magistrski nalogi obravnavamo vlogo in pomen zgodovinskih filmov in romanov pri pouku zgodovine in španščine ter analiziramo izbrane filme in romane o španski državljanski vojni pri pouku zgodovine in španščine. V teoretičnem delu smo ugot
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::6cd33789d4ed2e881b06ea8e25f9ac88
https://hdl.handle.net/20.500.12556/RUL-137557
https://hdl.handle.net/20.500.12556/RUL-137557
Autor:
Silva, Girlene Moreira da
Publikováno v:
Entrepalavras; v. 12, n. 1 (12); 160-178
Entrepalavras
Universidade Federal do Ceará (UFC)
instacron:UFC
Entrepalavras
Universidade Federal do Ceará (UFC)
instacron:UFC
Literature functions as an exponent of cultures and discourses from different regions of different countries and offers numerous possibilities for selection by the teacher. We defend the place of literature in foreign language classes, based on the c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::1fbb77214c5c03c1acae7cce1c4246de
http://www.entrepalavras.ufc.br/revista/index.php/Revista/article/view/2478
http://www.entrepalavras.ufc.br/revista/index.php/Revista/article/view/2478
Autor:
Ruiz, Amanda Cano, Uribe, Jorge Vaca
Publikováno v:
Universidad Veracruzana
UV
Redalyc-UV. Red de Revistas Científicas de América Latina y el Caribe, España y Portugal.
UV
Redalyc-UV. Red de Revistas Científicas de América Latina y el Caribe, España y Portugal.
Presentamos los avances de una investigación etnográfica que documenta el proceso de incorporación y usos iniciales de la estrategia “Habilidades digitales para todos”, en la asignatura de español, en dos telesecundarias de contexto indígena
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8c9fea0c4a67c376c975e4d00ff33c2e
http://www.redalyc.org/articulo.oa?id=13228832002
http://www.redalyc.org/articulo.oa?id=13228832002
Autor:
Volle, Lisa Marie
The purpose of this study was to investigate the performances on speaking assessments in a first semester Spanish course to determine if there are differences among four sections based on required speaking tasks and mode of class delivery. Two of the
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/ETD-UT-2010-08-1683
Autor:
Espinoza Moore, Jaime E.
The present study concentrates on the continuum that represents the term heritage Spanish speaker (HSS), both in general terms as well as in the specific context of the Worthington, Ohio Public School District. Given that the majority of studies on H
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.