Zobrazeno 1 - 10
of 5 786
pro vyhledávání: '"Spanish Newspapers"'
Autor:
Díaz-Lucena, Antonio1 antonio.diaz@urjc.es
Publikováno v:
Palabra Clave. oct2024, Vol. 27 Issue 4, p1-34. 34p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Comunicação e Sociedade. ene-jun2024, Vol. 45, p1-19. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Izvestiâ Ûžnogo Federalʹnogo Universiteta: Filologičeskie Nauki, Vol 27, Iss 3, Pp 43-57 (2024)
This research is devoted to the study of emotive vocabulary in modern Spanish-language and English-language mass media. Application of methods of contextual, stylistic and semantic analysis, methods of quantitative calculation and continuous sampling
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7bfee9a57eb4e339ecbeff87efc25ac
Autor:
Marina Fernández Maestre
Publikováno v:
Journalism and Media, Vol 4, Iss 1, Pp 197-215 (2023)
The present article examines journalism specialized in art and architecture in the print editions of the cultural supplements of three Spanish newspapers with the highest circulation in the country: Babelia (El País), ABC Cultural (ABC), and El Cult
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/798ac669c5d947e4be5c3c118e9d4526
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
REQUEJO, M. ª. DOLORES PORTO1
Publikováno v:
Culture, Language & Representation / Cultura, Lenguaje y Representación. may2023, Vol. 30, p223-242. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RUDN Journal of Studies in Literature and Journalism, Vol 24, Iss 2, Pp 273-282 (2019)
The article discusses the stereotyping and mythologization of the image of Russia, identified as a result of an analysis of the modern Spanish press. The empirical base of the study consists of articles of electronic versions of socio-political newsp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72c565b43c1d41e9b5bc2fbb065f56ee