Zobrazeno 1 - 10
of 158 858
pro vyhledávání: '"Spada A."'
Autor:
Tommaso Landolfi
Con una verve e un gusto del «pastiche» che fanno irresistibilmente pensare a un certo Borges, Landolfi ci offre in questa silloge novellistica un breve ma strabiliante repertorio di pezzi di bravura, che rinnoverà nei suoi lettori più fedeli il
Soft pneumatic actuators (SPAs) produce motions for soft robots with simple pressure input, however they require to be appropriately designed to fit the target application. Available design methods employ kinematic models and optimization to estimate
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.19509
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chuandai Qiao
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
Deep insights into the factors influencing second language learners can positively impact learners’ self-intervention and guide language teachers in selecting appropriate teaching materials and strategies. Drawing from Lightbown and Spada’s frame
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff8ac2ae6d0d475b8bbc66227c8dcab5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Antonellis, Gianandrea
Publikováno v:
Chiesa e Storia. 2023, Issue 13, p523-526. 4p.
Autor:
Yuliyanto, Heri1 (AUTHOR) h.yulianto@ui.ac.id, Chotib, Chotib2 (AUTHOR), Subroto, Athor3 (AUTHOR), Aufa, Badra Al1 (AUTHOR), Sancoko, Sancoko1 (AUTHOR), Kusumaningrum, Dian4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Proceedings (2504-3900). 12/22/2022, Vol. 83 Issue 1, p36. 7p.
Autor:
Tita, Silvia
Publikováno v:
Artibus et Historiae, 2019 Jan 01. 40(79), 191-227.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45200611
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.